Μάνθος Πάγκαλος (Director Consumer Products @LG Electronics): «Οικιακές συσκευές της LG – Σχεδιασμένες για να κερδίζουν τις εντυπώσεις»! (Συνέντευξη)

0

Τα τελευταία χρόνια ήταν δύσκολα για όλους μας… Ιστορικά γεγονότα που θα συζητιούνται για πολλές γενιές (και σίγουρα θα αποτελέσουν αντικείμενο μελέτη για τους ιστορικούς του μέλλοντος), εξακολουθούν να ορίζουν την καθημερινότητα μας και να μεταβάλλουν τις καταναλωτικές μας συνήθειες. Όπως ήταν φυσιολογικό, ένα τόσο ευμετάβλητο περιβάλλον (που πολλές φορές έχει τα χαρακτηριστικά κινούμενης άμμου), δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη και την αγορά των λευκών οικιακών συσκευών, επηρεάζοντας αρκετές εταιρείες. Ωστόσο, υπάρχουν και εταιρείες οι οποίες παραμένουν ακλόνητες στην ηγετική τους θέση και σίγουρα μια εξ’ αυτών είναι και η LG, η οποία εξακολουθεί να πρωτοπορεί και να καινοτομεί, προτείνοντας μια σειρά από λύσεις που μπορούν να καλύψουν πλήρως τις ανάγκες, τα θέλω αλλά και τα διαφορετικά «πορτοφόλια» των καταναλωτών.

Πρόσφατα, μας δόθηκε η δυνατότητα να συνομιλήσουμε με τον κ. Μάνθο Πάγκαλο (Director Consumer Products της LG Electronics), o οποίος είχε τη ευγενική καλοσύνη να μας παρουσιάσει τα σχέδια της LG για το μέλλον, αλλά και τις ενέργειες που σκοπεύει να κάνει ο κολοσσός της τεχνολογίας και των consumer electronics, για να συνεχίσει να προσφέρει άριστες υπηρεσίες στο κομμάτι των λευκών συσκευών. Επιπλέον, ο κύριος Πάγκαλος ανέλυσε τα ιδιαίτερα εκείνα χαρακτηριστικά που τοποθετούν τα consumer electronics της κορεατικής εταιρείας πάντοτε ένα βήμα μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, εξηγώντας παράλληλα γιατί με την LG Life is (always) Good!    

D.L.: Βρισκόμαστε σε μια περίοδο που όλοι προσπαθούμε να επιστρέψουμε σε μια μορφή κανονικότητας, ποιο είναι το forecast σας για την πορεία του τζίρου των λευκών συσκευών της LG για το 2022 σε συνάρτηση και με το 2021;

Μ.Π.: Έχουμε περάσει 2.5 χρόνια αρκετά δύσκολα που άλλαξαν την καθημερινότητά μας. Αναμενόμενο ήταν, λοιπόν, να προσαρμοστούν αντιστοίχως και οι καταναλωτικές μας συνήθειες.

Η αποχή των καταναλωτών από τα φυσικά καταστήματα, δημιούργησε μία απότομη μετατόπιση στο ηλεκτρονικό εμπόριο η οποία με την επιστροφή στην κανονικότητα και το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων περιορίστηκε μεν αλλά άφησε και τα «σημάδια» της. Ο καταναλωτής περισσότερο από ποτέ στο παρελθόν, αναζητά πληροφορίες online και ενημερώνεται για τις τάσεις.

Η αγορά των οικιακών συσκευών αναμένεται να κινηθεί έντονα θετικά στα ψυγεία, λόγω του προγράμματος «ανακυκλώνω – αλλάζω συσκευή» και οριακά θετικά στις υπόλοιπες κατηγορίες. Σε αυτό το περιβάλλον, αναμένω ότι η LG θα κινηθεί πιο έντονα θετικά από την αγορά, κερδίζοντας μερίδια.

D.L.: Η πανδημία προκάλεσε μια σειρά από αλυσιδωτά προβλήματα τόσο στην παραγωγική διαδικασία, όσο και στη μεταφορά των προϊόντων. Τώρα, έχει προστεθεί στην εξίσωση και ο πόλεμος στην Ουκρανία. Ποια είναι τα βήματα που έχει πάρει η LG για να αντιμετωπίσει αυτού του είδους τις παγκόσμιες κρίσεις, έτσι ώστε να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη εισαγωγή των προϊόντων της στην ελληνική αγορά;

Μ.Π.: Σίγουρα ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλά και η πανδημία δημιούργησαν μία σειρά προβλημάτων, όμως η LG έχει πάρει μια σειρά από μέτρα για να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη εισαγωγή και διάθεση των προϊόντων της. Για παράδειγμα έχει μεταφέρει, το μεγαλύτερο κομμάτι της παραγωγής της από την Ασία στην Πολωνία και έχει αλλάξει σημαντικές εσωτερικές διαδικασίες που βοηθούν στην επίλυση παρόμοιων θεμάτων.

D.L.: Ποια κατηγορία προϊόντων από τις λευκές συσκευές πηγαίνει καλύτερα στην ελληνική αγορά; Και γιατί; Μπορείτε να μας παραθέσετε ποσοτικά στοιχεία;

Μ.Π.: Η τάση που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια για home improvement έφερε στην επιφάνεια την ανάγκη για επιλογή συσκευών βάσει της καλαισθησίας και του καινοτόμου design τους. Για το λόγο αυτό όλες οι κατηγορίες μας πηγαίνουν εξίσου καλά. Θα έλεγα ότι ελαφρώς καλύτερη προβλέπεται να είναι η αγορά των ψυγείων λόγω της επιδότησης των ηλεκτρικών συσκευών.

D.L.: Αρκετοί Έλληνες καταναλωτές αναμένουν την έναρξη του προγράμματος «ανακυκλώνω – αλλάζω συσκευή», πράγμα που σημαίνει ότι η LG θα χρειαστεί να καλύψει την εξαιρετικά αυξημένη ζήτηση. Έχετε κάνει τις απαιτούμενες ενέργειες για να μπορέσετε να τροφοδοτήσετε επαρκώς με συσκευές την αγορά;

Μ.Π.: Όπως σας είπα και προηγουμένως, η LG έχει ήδη προβλέψει και έχει λάβει τα μέτρα της για απρόσκοπτη εισαγωγή των προϊόντων της, οπότε είμαστε απόλυτα έτοιμοι να δεχθούμε αυτή την αύξηση. Είμαστε προετοιμασμένοι και έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να ανταπεξέλθουμε με τον καλύτερο τρόπο στην κάλυψη των αναγκών των πελατών για αλλαγή της συσκευής τους. Εξάλλου, αυτή είναι και η αποστολή της εταιρείας μας. Να κάνει τη ζωή των καταναλωτών καλύτερη.

D.L.: Μπορείτε να μας αναφέρετε τα τρία top χαρακτηριστικά που κάνουν ένα ψυγείο / ψυγειοκαταψύκτη και πλυντήριο της LG, να ξεχωρίζει στην κατηγορία του;

Μ.Π.: Οι οικιακές συσκευές της LG ξεχωρίζουν για πολλούς λόγους. Πρώτα από όλα για το κομψό τους design που ταιριάζει με κάθε στυλ διακόσμησης, αναβαθμίζοντας την αισθητική του χώρου. Τόσο στα ψυγεία ντουλάπες και στους ψυγειοκαταψύκτες όσο και στα πλυντήρια οι μεταλλικές λεπτομέρειες, η επιλογή των χρωμάτων, οι καινοτομίες, όπως το γυάλινο πάνελ του InstaView, κερδίζουν τις εντυπώσεις. Παράλληλα οι οικιακές συσκευές μας διαθέτουν τεχνολογίες αιχμής που στηρίζονται σε smart πλατφόρμες και στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), δημιουργώντας έτσι ένα έξυπνο οικοσύστημα που διευκολύνει την καθημερινότητα των καταναλωτών.

Συγκεκριμένα τα πλυντήρια ρούχων εξασφαλίζουν υψηλή φροντίδα υφασμάτων χάρη στις καινοτόμες τεχνολογίες τους, όπως για παράδειγμα AIDD, Steam, TurboWash κ.α.. Επιπλέον η επιλογή της μεγάλης χωρητικότητας σημαίνει λιγότερες πλύσεις και κατά συνέπεια εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους. Παράλληλα παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις πλύσης και στεγνώματος. Ο καταναλωτής μπορεί να  συνδυάσει ένα LG πλυντήριο και ένα στεγνωτήριο, τα οποία μέσω της λειτουργίας smart pairing επικοινωνούν μεταξύ τους για την αυτόματη επιλογή του κατάλληλου προγράμματος στεγνώματος με βάση το πρόγραμμα της πλύσης. Εναλλακτικά υπάρχει η επιλογή του πλυντηρίου-στεγνωτηρίου, δηλαδή δύο συσκευών σε μία. Έτσι ο καταναλωτής μπορεί να απολαμβάνει πλύση και στέγνωμα απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού.

Όσον αφορά στην ψύξη υπάρχει μία μεγάλη γκάμα επιλογών ανάλογα τις ανάγκες και το στυλ που αναζητά ο καταναλωτής και περιλαμβάνει ψυγεία ντουλάπες (Οριζόντιας ή Κάθετης διάταξης), Combo ντουλάπες (νέα σειρά από ψυγεία και καταψύκτες που συνδυάζονται μεταξύ τους), ψυγειοκαταψύκτες και δίπορτα ψυγεία. Η κορυφαία ενεργειακή απόδοση των ψυγείων με πολλές επιλογές ενεργειακής κλάσης από Α έως C, δηλαδή στο υψηλότερο επίπεδο στην κλίμακα ενεργειακής κλάσης της ΕΕ, εξασφαλίζει μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους. Παράλληλα όλα μας τα μοντέλα διαθέτουν πλήθος καινοτόμων τεχνολογιών και χαρακτηριστικών που εξασφαλίζουν μέγιστη φρεσκάδα για τα τρόφιμα, τα φρούτα και τα λαχανικά, όπως οι τεχνολογίες NatureFresh, Fresh Balancer, Fresh Converter που φροντίζουν για το βέλτιστο επίπεδο θερμοκρασίας και υγρασίας.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τους βασικούς λόγους που η επιλογή οικιακών συσκευών LG αναβαθμίζει την καθημερινότητα και προσφέρει πολλά περισσότερα από τις συμβατές συσκευές.

D.L.: LG και βιωσιμότητα. Ποιες είναι οι ενέργειες στις οποίες έχει προβεί η LG για να εξασφαλίσει ένα πιο πράσινο και ecofriendly μέλλον μέσω των συσκευών της; 

Μ.Π.: Διαθέτοντας μοντέλα τόσο στην πλύση όσο και στην ψύξη με βασικό προνόμιο την μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας, λόγω της υψηλής ενεργειακής τους κλάσης, η LG δηλώνει υπεύθυνα ότι συμβάλλει σε ένα πιο οικολογικό μέλλον. Τα προϊόντα μας πληρούν απόλυτα τις αυστηρές προϋποθέσεις που έχει θέσει η ΕΕ, δίνοντας μας πρωταγωνιστικό ρόλο στο σημαντικό ζήτημα της εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι πρόσφατα η LG έλαβε το ENERGY STAR Βραβείο Αναδυόμενης Τεχνολογίας, με την EPA να τιμά 43 μοντέλα LG ψυγειοκαταψύκτες, τα περισσότερα από κάθε άλλο brand. Τα βραβευμένα μοντέλα διαθέτουν προηγμένους προσαρμοστικούς συμπιεστές και χρησιμοποιούν R-600a, ένα ψυκτικό με πολύ χαμηλή δυνατότητα υπερθέρμανσης του πλανήτη (GWP).

D.L.: Ποια είναι τα στάνταρ smart features που μπορεί να βρει και να αξιοποιήσει ο καταναλωτής στις περισσότερες λευκές συσκευές;

Μ.Π.: Ως εταιρεία, η LG δίνει μεγάλη σημασία και ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη του έξυπνου οικοσυστήματός της και την αναβάθμιση της συνδεσιμότητας των συσκευών. Γι’ αυτό το λόγο, έχει αναπτύξει έξυπνες τεχνολογίες όπως η τεχνολογία ThinQ ΑΙ, η οποία προσφέρει μια πληθώρα σημαντικών λειτουργιών που βοηθούν την καθημερινότητα και προάγουν την άνεση και την ευκολία του καταναλωτή.

Μέσω της εφαρμογής ThinQ επιτρέπεται, όπως ανέφερα και προηγουμένως, το smart pairing μεταξύ του πλυντηρίου ρούχων και του στεγνωτηρίου, ώστε να γίνει η σωστή επιλογή προγράμματος στεγνώματος με βάση το πρόγραμμα πλύσης. Έτσι, δεν χρειάζεται να γίνει ειδική ρύθμιση για την κάθε συσκευή ξεχωριστά. Βασικό χαρακτηριστικό της εφαρμογής είναι και η απομακρυσμένη διαχείριση της συσκευής, η παρακολούθηση της κατανάλωσης ενέργειας και η λήψη πρόσθετων προγραμμάτων πλύσης έως τη διάγνωση και την επίλυση προβλημάτων. Η λειτουργία  Smart Diagnosis™ εντοπίζει γρήγορα τυχόν μικροπροβλήματα πριν γίνουν μεγάλα και με τον τρόπο αυτό παρατείνεται η ζωή της συσκευής ακόμα περισσότερο.

Όσον αφορά τα ψυγεία μέσω της εφαρμογής ThinQ επιτρέπεται η απομακρυσμένη διαχείριση, η παρακολούθηση κατανάλωσης ενέργειας και η λήψη ειδοποιήσεων όπως για παράδειγμα η ειδοποίηση σε περίπτωση που έχει ξεχαστεί ανοιχτή η πόρτα.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν την αντίληψη της εταιρείας για την έξυπνη τεχνολογία και τον τρόπο που τη διαθέτει για να κάνει τη ζωή των καταναλωτών ακόμα καλύτερη.

D.L.: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το After Sales service της LG;

 Μ.Π.: Βασική προτεραιότητα της εταιρείας μας είναι να βρισκόμαστε πάντα δίπλα στους καταναλωτές προσφέροντας λύσεις και προϊόντα που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά τους. Γι’ αυτό και το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της LG στελεχώνεται από προσωπικό με εξειδικευμένη γνώση και λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες είναι διαθέσιμοι σε διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας, όπως whatsApp, email, live chat και όχι μόνο μέσω τηλεφώνου. Παράλληλα, λειτουργούν περισσότερα από 200 authorized service centers σε όλη την Ελλάδα με εξειδικευμένο προσωπικό και διαρκείς εκπαιδεύσεις από την LG σε όλες τις νέες τεχνολογίες και τα προϊόντα.

Είναι σημαντικό για εμάς να προσφέρουμε σημαντικές υπηρεσίες και μετά την πώληση, με βασικό μας σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εμπειρίας για τον καταναλωτή, καθώς με αυτόν τον τρόπο, αποδεικνύουμε ότι δε διαθέτουμε μόνο αξιόπιστα προϊόντα, αλλά παρέχουμε συνεχής υποστήριξη που κρατά στο χρόνο, όπως οι σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε με τους πελάτες και τους καταναλωτές μας.

D.L.: Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τον χρόνο σας και να σας ευχηθούμε να συνεχίσετε στον ίδιο δρόμο ποιότητας και καινοτομίας…

Share it!

Τα Σχόλια είναι κλειστά.