Την επόμενη μέρα, πριν σερβίρεις, άπλωσε από πάνω τη χτυπημένη σαντιγί και πασπάλισε με φιστίκια και φιλέ αμυγδάλου. Αυτό ήταν! Το γλυκό σου είναι έτοιμο για standing ovation.
Την επόμενη μέρα, πριν σερβίρεις, άπλωσε από πάνω τη χτυπημένη σαντιγί και πασπάλισε με φιστίκια και φιλέ αμυγδάλου. Αυτό ήταν! Το γλυκό σου είναι έτοιμο για standing ovation.

Αν θες ένα επιδόρπιο που να ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και να μοσχοβολάει Ανατολή, γλυκιά θαλπωρή και ρομαντική διάθεση, τότε αυτή η συνταγή είναι για σένα. Μιλάμε για ένα αφράτο κέικ, βουτηγμένο σε αρωματικό γάλα με κάρδαμο και σαφράν, που σερβίρεται με σαντιγί και ξηρούς καρπούς. Θες κάτι πιο λαχταριστό; Δε νομίζω!
Για την κρέμα γάλακτος
Για το σερβίρισμα
Φτιάχνουμε την εξωτική κρέμα
Σε ένα κατσαρολάκι, ζεσταίνουμε απαλά το γάλα, την κρέμα και το ζαχαρούχο με το κάρδαμο, το σαφράν, τα αλεσμένα φιστίκια και τα κοπανισμένα αμύγδαλα. Θέλουμε να πάρει μια βράση χωρίς να κοχλάσει. Το αποσύρουμε από τη φωτιά και το αφήνουμε να κρυώσει λίγο. Αφαιρούμε τα καρδάμωμα.
Με ένα ξυλάκι, κάνουμε μικρές τρύπες σε όλη την επιφάνεια του κέικ. Ρίχνουμε πάνω την ελαφρώς ζεστή κρέμα και αφήνουμε να απορροφηθεί. Όσο κάθεται, τόσο πιο θεϊκή θα γίνεται η γεύση. Το ιδανικό; Να το αφήσεις στο ψυγείο όλο το βράδυ. Θα σε ευγνωμονεί κάθε κύτταρό σου.
Το φινίρισμα που κάνει τη διαφορά
Την επόμενη μέρα, πριν σερβίρεις, άπλωσε από πάνω τη χτυπημένη σαντιγί και πασπάλισε με φιστίκια και φιλέ αμυγδάλου. Αυτό ήταν! Το γλυκό σου είναι έτοιμο για standing ovation.
Και μάθετε τα πάντα για τον κόσμο του σπιτιού!