«Από εσένα ξεκινάμε…» ναι, από εσένα που γνωρίζεις τι χρειάζεσαι. Ναι, από εσένα που δικαιούσαι την τεχνολογία του σήμερα. Ναι, από εσένα που μαγειρεύεις, σερφάρεις στο internet, παρακολουθείς τηλεόραση. Ναι, εσένα, το δικό μας καταναλωτή που επισκέπτεται το δίκτυο καταστημάτων Κωτσόβολος γιατί γνωρίζει ότι θα βρει όλα αυτά που είναι φτιαγμένα για τον ίδιο. Η …

Joan Robins
Joan Robins

I set up this blog to share interior design, travel and lifestyle inspiration for simple, relaxed living at home and beyond. You’ll find home tours, advice and tips, interviews, reviews, postcards from places I love and more – always with a focus on minimalism, muted colours and timeless, considered design.

Share:

«Από εσένα ξεκινάμε…» ναι, από εσένα που γνωρίζεις τι χρειάζεσαι. Ναι, από εσένα που δικαιούσαι την τεχνολογία του σήμερα. Ναι, από εσένα που μαγειρεύεις, σερφάρεις στο internet, παρακολουθείς τηλεόραση. Ναι, εσένα, το δικό μας καταναλωτή που επισκέπτεται το δίκτυο καταστημάτων Κωτσόβολος γιατί γνωρίζει ότι θα βρει όλα αυτά που είναι φτιαγμένα για τον ίδιο. Η Κωτσόβολος παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια που είναι επικεντρωμένη στο σύγχρονο καταναλωτή και άνθρωπο.

KOTSOVOLOS_frame3Εδώ και 67 χρόνια, η Κωτσόβολος είναι μέρος της καθημερινότητας του Έλληνα καταναλωτή και εξελίσσεται μαζί του, καθώς οι ανάγκες του αλλάζουν. Η εταιρία έρχεται, καθημερινά, σε επαφή με 100.000 καταναλωτές μέσα από όλα τα κανάλια που διαθέτει, ενώ παράλληλα το δίκτυο διανομής της πραγματοποιεί 1.000 παραδόσεις και εγκαταστάσεις προϊόντων σε σπίτια πελατών, όταν την ίδια στιγμή το τηλεφωνικό κέντρο δέχεται πάνω από 10.000 κλήσεις. Μέσα από όλη αυτήν τη διαχρονική, καθημερινή επαφή με τους καταναλωτές, έχει ενσωματωθεί στο DNA της εταιρείας να ακούει, να κατανοεί τις επιθυμίες τους και στη συνέχεια να αναζητάει λύσεις για τα θέλω και τις ανάγκες τους!

KOTSOVOLOS_frame5
Με αφετηρία τους καταναλωτές, η Κωτσόβολος πραγματοποιεί συνεχείς έρευνες με στόχο να κατανοήσει βαθύτερα τις προτιμήσεις τους. Μόνο το τελευταίο οικονομικό έτος η εταιρεία είχε στη διάθεσή της πάνω από 35 ερευνητικές μετρήσεις, τόσο ποιοτικές, όσο και ποσοτικές, με περισσότερους από 38.000 συμμετέχοντες. Παράλληλα, βελτιώνει συνεχώς την εικόνα των καταστημάτων της, δημιουργώντας νέους, εκσυγχρονισμένους και μεγαλύτερους χώρους με στόχο μία μοναδική αγοραστική εμπειρία, για να επιλέξουν ευκολότερα αυτό που τους ταιριάζει μέσα από μία τεράστια γκάμα προϊόντων. Ξεκινώντας από τον άνθρωπο, η εξυπηρέτηση γίνεται εξατομικευμένη με προσανατολισμό στη διερεύνηση των αναγκών του, με σκοπό την εξεύρεση της καλύτερης πρότασης προϊόντος ή υπηρεσίας. Η φιλοσοφία της εταιρείας ξεκινά από τον πελάτη, αλλά πραγματώνεται στο σύνολο της κοινωνίας. Μόνο τον τελευταίο χρόνο έχει υλοποιήσει πάνω από 70 δράσεις με κοινωνικό χαρακτήρα, έχοντας στο πλευρό της, τους συνολικά 1.125 ενεργούς εθελοντές από το ανθρώπινο δυναμικό της, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε δύο πρωτοποριακά προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας. Πρόκειται για το KODE, μία πρωτοποριακή elearning πλατφόρμα εκμάθησης κώδικα στα Ελληνικά, και το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι», που στόχο έχει να κινητοποιήσει τους πολίτες να προσφέρουν συσκευές που δεν χρειάζονται σε ένα σπίτι που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες.

KOTSOVOLOS_frame6
Με γνώμονα όλα τα παραπάνω, η νέα καμπάνια της Κωτσόβολος «Από εσένα ξεκινάμε…» μιλάει στον καταναλωτή, βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, που απαιτεί και διεκδικεί, που δικαιούται να έχει τα προϊόντα που απαντούν ακριβώς στις ανάγκες του, τη σωστή στιγμή, στην κατάλληλη τιμή και με ευελιξία στους τρόπους πληρωμής. Γιατί στην Κωτσόβολος πάνω και πέρα από τα προϊόντα, σημασία έχει ο άνθρωπος! Σημασία έχει η ζωή, η οικογένεια, τα χόμπι και η «ηρεμία» του, που απορρέουν από τις ευκολίες που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία, και αυτό προσπαθεί να αναδείξει η νέα καμπάνια… γιατί «από εσένα ξεκινάμε».

Διαβάστε πρώτοι τις ιδέες μας για το σπίτι και…

Εμπνευστείτε από τον κόσμο του Interior Design!

coolhome

coolhome