Η Praktiker Hellas συμμετέχει στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών!

0

Η Praktiker Hellas,  το Νo.1 Δίκτυο καταστημάτων DIY και Home Improvement στην Ελλάδα, συμμετέχει και φέτος δυναμικά, μαζί με περισσότερες από 80 εταιρίες στη χώρα, στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που πραγματοποιείται 1 έως 6 Οκτωβρίου 2018, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Για 5η συνεχή χρονιά η εταιρία γιορτάζει με μοναδικές δράσεις στα καταστήματά της για όλους τους πελάτες της, με προσφορές, εκπλήξεις, δώρα και τις πιο όμορφες εμπειρίες.

Φέτος, κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών επισκεφθείτε τα καταστήματα Praktiker και επωφεληθείτε από:

  • μοναδικές προσφορές σε προϊόντα,
  • δωρεάν μεταφορικά,
  • 10% έκπτωση στις τεχνικές υπηρεσίες και
  • δημιουργικά σεμινάρια, παρουσιάσεις και δώρα

Σε όλα τα καταστήματα Praktiker, αλλά και στο b2b Center της εταιρίας στην Ανθούσα, μπορείτε να παρακολουθήσετε και να συμμετέχετε σε δωρεάν σεμινάρια από την ομάδα της Praktiker και δωρεάν παρουσιάσεις από μεγάλες συνεργαζόμενες εταιρείες στον χώρο του DIY, να κερδίσετε δώρα και να απολαύσετε γευστικές εκπλήξεις, ενώ λαμβάνοντας μέρος στον Μεγάλο Διαγωνισμό αξιολόγησης της εξυπηρέτησης των καταστημάτων, μπορείτε να κερδίσετε μια από τις 80 δωροεπιταγές Praktiker, αξίας 100€.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, όμως, κρύβει ακόμα περισσότερες εκπλήξεις! Η Praktiker για να επιβραβεύσει την ομάδα της, που καθημερινά φροντίζει με μεράκι και ενδιαφέρον για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, έχει προετοιμάσει αποκλειστικές ενέργειες για κάθε εργαζόμενο σε όλα τα καταστήματα και τα κεντρικά της γραφεία. Υγιεινό και θρεπτικό πρωινό, διασκέδαση με παιχνίδια και Quiz, πανελλαδικά τουρνουά σκάκι και τάβλι, καθώς και συμμετοχή σε escape rooms, αλλά και σεμινάρια υγείας και ευεξίας στον εργασιακό χώρο. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη πλέον «Ημέρα Καταστήματος», όπου όλοι οι εργαζόμενοι των Κεντρικών γραφείων εργάζονται στα καταστήματα. Ακόμη, μετά την ανάδειξη από τις αξιολογήσεις των πελατών στο πλαίσιο του Μεγάλου Διαγωνισμού «Great Service Store», τα νικητήρια καταστήματα κερδίζουν πλούσια δώρα και έπαθλα.

Η Praktiker Hellas τοποθετώντας στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της, την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της, επενδύει σταθερά στην εξέλιξή της, υιοθετώντας ολοένα και περισσότερες πρωτοποριακές πρακτικές και πολιτικές. Έτσι, η εταιρία πραγματοποιεί συνεχείς έρευνες, για να αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών της, και ταυτόχρονα εστιάζει στη συστηματική εκπαίδευση των εργαζομένων της.  Και καθώς Praktiker σημαίνει εμπειρία, σε κάθε κατάστημα η Εξειδικευμένη Ομάδα Εξυπηρέτησης, απαντά σε κάθε ανάγκη των πελατών, δημιουργώντας το πιο ευχάριστο κλίμα αγοραστικής εμπειρίας.

Με αφορμή την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο κ.Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού – της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που συμμετέχουμε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για ακόμη μία χρονιά, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών μας σε όλα τα καταστήματα, το eshop και το b2b Center μας, είναι για όλους εμάς καθημερινή δέσμευση. Μία δέσμευση που πηγάζει από το όραμα και τις αξίες της Praktiker Hellas και γίνεται πράξη μέσα από τους ανθρώπους μας, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό. Η πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, λοιπόν, είναι μία μεγάλη γιορτή στην οποία προσκαλούμε με πολλή χαρά τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, για να μοιραστούμε και να ζήσουμε μαζί την εμπειρία Praktiker

 Για περισσότερες πληροφορίες και το αναλυτικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων, επισκεφθείτε το praktiker.gr!

Share it!

Τα Σχόλια είναι κλειστά.