Τα ΙΚΕΑ είναι «εμπειρία» και όχι ένα απλό κατάστημα πώλησης ειδών για το σπίτι. Αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουν όλοι όσοι θέλουν να εξοπλίσουν το σπίτι τους με ότι πιο κορυφαίο και designatό υπάρχεί! Μάλιστα, η πρόσφατη καμπάνια της ΙΚΕΑ με κεντρικό motto το «Σ’ ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά από όσα φαντάζεσαι», απεικονίζει τα μοναδικά συναισθήματα και την ξεχωριστή γοητεία που εκπέμπει η ανάγκη για να εξοπλίσεις τον προσωπικό χώρο σου.
Οι υπεύθυνοι της IKEA με αφορμή τη νέα καμπάνια διοργάνωσαν ένα μοναδικό event, το οποίο έδωσε τη δυνατότητα στους εκπροσώπους του Τύπου να παρακολουθήσουν μια τρυφερή θεατρική ιστορία αγάπης! Στο «Pillow Talk: Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μαλισσόβα, πρωταγωνιστούν η Σοφία (Ευγενία Σαμαρά) και o Αντώνης (Γιάννης Ποιμενίδης), σε ένα έργο, το οποίο αποδεικνύει ότι ένα σπίτι ΙΚΕΑ δεν είναι ένα «απλό» σπίτι. Είναι ένας χώρος συναισθημάτων, εμπειριών και στιγμών … είναι πιο πολλά από όσα έχουμε φανταστεί! Μέσα από ανατροπές αλλά και έντονες συγκινήσεις, η δράση της ιστορίας του πρωταγωνιστικού ζευγαριού είχε ως σημείο αναφοράς το χώρο που ξεκινάμε και ολοκληρώνουμε την ημέρα μας, το υπνοδωμάτιο. Καθόλου τυχαίο, αφού αποτελεί και τον πρωταγωνιστή του νέου καταλόγου για το 2020.
Η ιστορία αντλεί, ακόμη, έμπνευση από τις διαχρονικές αξίες της ΙΚΕΑ, οι οποίες ενσωματώνονται με ευρηματικό τρόπο στην παράσταση, δίνοντας μια ενδιαφέρουσα τροπή στις ζωές των πρωταγωνιστών. Οι αξίες της ΙΚΕΑ γύρω από τον σχεδιασμό των προϊόντων της, αποτελούν βασικά στοιχεία που την κάνουν μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Για αυτό το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα μπορεί να φανταστεί κανείς.
Η Νατάσα Χριστοφή, Marketing Manager της ΙΚΕΑ ανέφερε σχετικά με τη νέα καμπάνια: «Η νέα καμπάνια της IKEA είναι αφιερωμένη στο σπίτι και στο πώς αυτό διαμορφώνεται, ώστε να μετατραπεί στον προσωπικό μας χώρο. Στο μέρος δηλαδή που θα μας κάνει να αισθανόμαστε καλά όταν ζούμε μέσα σε αυτό. Μπορεί να φαίνεται πρόκληση, αλλά στην ΙΚΕΑ γίνεται αφορμή για έμπνευση. Άλλωστε, πρωταρχικός μας στόχος είναι να «αφουγκραζόμαστε» τις ανάγκες των καταναλωτών μας και να μελετάμε κάθε γωνιά του σπιτιού και κάθε ανάγκη της ζωής σε αυτό σχεδιάζοντας προϊόντα με γνώμονα πάντα τις βασικές μας αξίες».