Ομελέτα για μια healthy διατροφή!

0

Γρήγορη στο μαγείρεμα, για πρωινό, μεσημεριανό ή βραδινό, αυτή η χορταστική υγιεινή ομελέτα περιέχει δύο από τις καθημερινές σας μερίδες λαχανικών, συν χορταστική πρωτεΐνη από τα αυγά.

Συστατικά

  • 1 κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο
  • ¼ κόκκινη, πορτοκαλί ή κίτρινη πιπεριά, ψιλοκομμένη
  • 2 αυγά
  • φρέσκος (μεγάλη πρέζα) ή αποξηραμένος μαϊντανός (μικρή πρέζα)
  • 4 ντοματίνια κομμένα στη μέση
  • μεγάλη χούφτα σπανάκι, σκισμένο
  • φρέσκο ​​σχοινόπρασο, χοντροκομμένο
  • φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι

Μέθοδος

  1. Αλείψτε ή ψεκάστε ένα αντικολλητικό τηγάνι με λάδι, προσθέστε το πιπέρι και μαγειρέψτε για 3-4 λεπτά, μέχρι να μαλακώσει.
  2. Εν τω μεταξύ χτυπάμε τα αυγά και προσθέτουμε λίγο πιπέρι και τον μαϊντανό.
  3. Ρίξτε τα αυγά στο τηγάνι, προσθέστε τα ντοματίνια και μαγειρέψτε για λίγα λεπτά, μέχρι το μείγμα να αρχίσει να σφίγγεται αλλά να είναι ακόμα απαλό από πάνω.
  4. Προσθέστε το σπανάκι και το σχοινόπρασο, χρησιμοποιήστε μια σπάτουλα για να απομακρύνετε τις άκρες από το τηγάνι, στη συνέχεια διπλώστε την ομελέτα στη μέση και μαγειρέψτε για άλλα 1-2 λεπτά ή μέχρι να ροδίσει από κάτω. Το βγάζετε από το τηγάνι σε ένα πιάτο και σερβίρετε αμέσως.

Καλή απόλαυση!

Share it!

Γράψε το δικό σου Σχόλιο!